wtorek, 27 grudnia 2011

Koniec

Przepraszam wszystkich, których teraz rozczaruję.
To już koniec opowiadania. Wiem, jest niedokończone. Rozdziały są napisane do 11, potem 14,15,19, ale ja nie mam po co je dodawać.  Nie mam już do tego siły. Ja po prostu przestałam istnieć w realnym świecie i zatraciłam się we własnym.  Niby niegroźne, ale ile przez to kłótni było, ile łez wylanych w nocy. Głupio mi, że tak kończe, ale może będzie lepiej. Może kiedyś tu wróce i dokończę ? Kiedyś... czas nieokreślony, kochani...
Miło było czytać, ze podoba się Wam moja historia. Tak, moja. Pisałam o sobie, rzecz jasna ze zmianami
Niall - to bliski przyjaciel, który w rzeczywistości istnieje, taki mój
reszta chłopaków ma swoje odpowiedniki w moim świecie.
Łatwo się domyślić, że Mią byłam ja. Osoby, które przeczytały to opowiadanie, mówią, że Mia to ja, więc chyba rzeczywiście to ja. W razie czegoś piszcie na maila : maajka.112@poczta.fm (: Pa (:

*po raz ostatni wylogowała się i usunęła adres z zakładek*

2 komentarze:

  1. Nie rób tego to był jeden z moich ulubionych blogów... Nie proszę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się tutaj już nie pokazujesz ;/

    OdpowiedzUsuń